Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΓΙΩΤΑΣ ΤΡΙΓΩΝΗ ΣΤΟ LAY OUT !!




ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ:Γιώτα Τριγώνη-η οδoντίατρος που κατέκτησε ανατολή και δύση

Ανάμεσα στο Λιχτενστάιν και στην Κωνσταντινούπολη

Η Γιώτα Τριγώνη σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο LAY-OUT.GR μας εξομολογείται πως από οδοντίατρος έφτασε να συμμετέχει στην διοίκηση δύο κλινικών,μιας στο Λιχτενστάϊν και μιας στην Κωνσταντινούπολη.


Πριν 8 χρόνια ξεκίνησε την καριέρα της ως οδοντίατρος δίπλα στον αγαπημένο της πατέρα στο μικρό κρατίδιο-πριγκιπάτο του Λιχτενστάϊν.Μαζί με την μεγάλη της αγάπη την οδοντιατρική,ως πνεύμα ανήσυχο ,θέλησε να ασχοληθεί και με την διοίκηση του οδοντιατρικού κέντρου ,όπου πρόσφερε τις υπηρεσίες της και τελικά βγήκε κερδισμένη. 'Οπως μας εξομολογήθηκε η ίδια στην αποκλειστική συνέντευξη που μας παραχώρησε τίποτα δεν ήταν εύκολο ,μα και δύσκολο συνάμα.



"Πριν 8 χρόνια ξεκίνησα μαζί ένα δύσκολο εγχείρημα.Από την μία οδοντίατρος και από την άλλη επιχειρηματίας αφού συμμετείχα στην διοίκηση, στην οδοντιατρική κλινική όπου εργαζόμουν ,στο Λιχτενστάϊν.Μέσα από αρκετή δουλειά και προσπάθεια κατάφερα στο γερμανόφωνο κρατίδιο-πριγκιπάτο να αποκτήσω το δικό μου κοινό αλλά και να αποδείξω ότι οι γυναίκες και μάλιστα οι Ελληνίδες ,τα καταφέρνουμε και στην διοίκηση μίας εταιρίας"



Πως όμως η όμορφη οδοντίατρος από την Ελβετία βρέθηκε στην...Κωνσταντινούπολη να συμμετέχει στην διοίκηση ενός μεγάλου οδοντιατρικού κέντρου; "Οσο απίστευτο και αν ακούγεται όλα έγιναν τόσο γρήγορα που ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω ούτε η ίδια. Ένα βράδυ ενώ βρισκόμουν στην Ζυρίχη της Ελβετίας ,Τούρκοι επιχειρηματίες μου ζήτησαν να συμμετάσχω στην διαφημιστική καμπάνια του ομίλου ξενοδοχείων που έχουν στην Κωνσταντινούπολη



.Αφού αποδέχτηκα την πρόσκληση τους έκανα την διαφήμιση για τον όμιλό τους και λίγες εβδομάδες μετά μου έγινε η πρόταση να συνεργαστώ σε ένα από τα μεγαλύτερα οδοντιατρικά κέντρα της Πόλης.Μάλιστα πριν από λίγες ημέρες ολοκληρώσαμε την δεύτερη διαφημιστική καμπάνια για τον ξενοδοχειακό όμιλο και είμαι πολύ χαρούμενη γι'αυτό" μας εξομολογείται η γνωστή οδοντίατρος.


Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να συνδυάζεις την Ανατολή και την Δύση και να βρίσκεσαι με μια βαλίτσα στο χέρι;"Η καταγωγή του πατέρα μου που είναι από την Σμύρνη της Μικράς Ασίας πάντα με γοήτευε και πίστευα ότι έχω ρίζες και μέλλον στην περιοχή.Η Κωνσταντινούπολη συνδυάζει πολλά πράγματα από την Ελλάδα μας και κυρίως το στοιχείο της! Είναι μια τεράστια αγορά των 17 εκατομμυρίων κατοίκων που ήταν πρόκληση για εμένα.Εχουμε πελάτες από τους απλούς καθημερινούς ανθρώπους μέχρι επιφανείς επιχειρηματίες και ηθοποιούς όπως τον Εζελ που τόσο συμπάθησαν οι Ελληνίδες μέσα από το Τούρκικο σήριαλ που προβλήθηκε στην Ελλάδα".



Η Γιώτα Τριγώνη μας εξομολογείται τι ρόλο παίζει ο έρωτας στην ζωή της και αν σκοπεύει σύντομα να παντρευτεί."Ο κάθε άνθρωπος έχει την ανάγκη να ερωτεύεται για να αντλεί δύναμη και αισιοδοξία να συνεχίζει να προσφέρει.Ο έρωτας είναι ένα όμορφο συναίσθημα και αυτό το χρονικό διάστημα ,πράγματι είμαι σε μία σχέση που περνάω υπέροχα. Εχω βρει τον άνθρωπο που γεμίζει την ζωή μου,έχουμε κατασταλάξει σε μια σχέση αλλά...είναι πολύ νωρίς να σκεφτόμαστε τον γάμο!!!".



Πόσο της λείπει όμως η Ελλάδα και τι την κάνει να ξεκλέβει χρόνο για να την επισκέπτεται;"Οι δικοί μου άνθρωποι είναι το σημείο αναφοράς που με κάνει στιγμές να παρατάω τα πάντα και να έρχομαι έστω και για λίγες ώρες να τους δώ.Η οικογένειά μου είναι το πάν για εμένα."