Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Φωτογραφίζονται μαζί και μιλούν για τον «Ακάλυπτο»

Φωτογραφίζονται μαζί και μιλούν για τον «Ακάλυπτο» Οι πρωταγωνίστριες της ταινίας «Ακάλυπτος», που κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες στις 14 Μαρτίου, φωτογραφίζονται μαζί και μιλούν στο περιοδικό «HELLO!». Τώρα που τέλειωσαν τα γυρίσματα, τι θυμόσαστε ακόμη από τον «Ακάλυπτο»; ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΛΕΧΟΥ: Για να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς, δεν πρόλαβα να αναπτύξω ιδιαίτερες σχέσεις, καθώς έχω ένα ρόλο σχετικά μικρό. Μου ήταν βέβαια πολύ οικεία τα πρόσωπα, καθώς γνωριζόμασταν από προηγούμενες δουλειές. Με τη Βασιλική γελάμε πολύ, γιατί την πειράζω. Τον Πέτρο δεν τον ήξερα καλά, αν και τον γνωρίζω από το Θέατρο Τέχνης. Σαν να μην το κατάλαβα κύλησε το γύρισμα. Ποιος ήταν ο ρόλος σας; Η Αλίκη, σύζυγος του «Ακάλυπτου», είναι μια πολύ χαμηλών τόνων γυναίκα, υπομονετική, που αντέχει όλες τις παρεκτροπές -οικονομικές και ερωτικές- του συζύγου της. Απλώς, εγώ προσπάθησα να βρω τι είναι αυτό που εντέλει συνδέει αυτά τα δύο πρόσωπα. Σε μια σκηνή μάλιστα βγαίνει μια πολύ βαθιά αίσθηση τρυφερότητας και εγγύτητας, που προϋπάρχουν από τα πιο αγνά τους χρόνια, τα πιο αθώα, και αυτό είναι εξάλλου που τους κρατάει μαζί. Η πρόταση ήρθε από τον σκηνοθέτη; ΑΘΗΝΑ ΜΑΞΙΜΟΥ: Δεν ξέρω ποιανού πρόταση ήμουν, αλλά ο Χρήστος Δήμας με πήρε τηλέφωνο. Δεν είχαμε ξαναδουλέψει, αλλά το λέγαμε χρόνια. Ήταν κοινή επιθυμία και των δύο. Χάρηκα πολύ με την πρότασή του να συναντηθούμε σε ταινία. Η ηρωίδα σας; Είμαι η νομική σύμβουλος του «Ακάλυπτου», το δεξί του χέρι. Προσπαθεί να τον προστατεύσει από τις κακοτοπιές. Είναι ο αυστηρός άγγελός του και κρυφά ερωτευμένη μαζί του. Γραμμική στη συμπεριφορά της, με απόλυτα «ναι» και «όχι». Ακόμη και η φιγούρα της είναι γραμμική. Στο τέλος, κάνει μια τρομερή ανατροπή στο χαρακτήρα της, η οποία έχει να κάνει με τον τρόπο που αντιμετωπίζει τη ζωή. Γίνεται ξαφνικά πιο μοιραία, πιο ντίβα, μια γυναίκα-αράχνη. Ήταν η πρώτη σας κινηματογραφική εμπειρία. Έτσι δεν είναι; ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΝΔΡΙΤΣΟΥ: Πράγματι. Νιώθω ευτυχής και περιμένω να δω πλέον την ταινία μονταρισμένη. Δεν έχω εικόνα του τι έκανα, αλλά έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στον Χρήστο Δήμα. Ποιος είναι ο ρόλος σας; Υποδύομαι μια κοκέτα, με τα μπικουτί της, τα βαμμένα νύχια της, τη σκυλίτσα της, την Καραμελίτσα. Ακόμη και η παντόφλα της είναι με τακουνάκι και φουντίτσα. Έχει μια πολύ έντονη σχέση με το σύζυγό της, τον οδοντίατρο Μάκη (Γεράσιμος Σκιαδαρέσης), η οποία βασίζεται στην αγάπη μεν, αλλά ειδικά στο σεξ. Είναι βασικό συστατικό και όταν τσακώνονται και χωρίζουν, αυτό που τους λείπει είναι το σεξ. Είναι πολύ ερωτευμένοι αυτοί οι δύο. Απορούσα πραγματικά με την έμπνευση του Χρήστου Δήμα να σκεφτεί εμένα για το ρόλο μιας τόσο comme il faut γυναίκας. Δεν μου έχουν ξαναζητήσει στη δουλειά μας να παίξω έναν τόσο «μη μου άπτου» ρόλο που να βασίζεται σε αυτή την εικόνα. Ο δικός σας ρόλος δεν υπήρχε στο τηλεοπτικό σίριαλ «Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή». ΤΖΕΝΗ ΘΕΩΝΑ: Όχι. Ο ρόλος μου είναι ο ορισμός της μυστηριώδους γυναίκας. Εμφανίζεται στην ταινία με αιφνίδιο τρόπο, χωρίς να γνωρίζουμε την αφετηρία της. Λίγα είναι γνωστά για το παρελθόν και τη ζωή της. Δεν διαθέτει μόνο εμφάνιση, αλλά έχει επαφές, είναι έξυπνη, χειριστική. Διατηρεί ένα πέπλο μυστηρίου, αλλά την ίδια στιγμή αποδεικνύεται εύστοχη, καίρια και αποτελεσματική. Οπότε «μυρίζονται» με τον «Ακάλυπτο» και πολύ γρήγορα συνεργάζονται. Κατ’ εξαίρεση, λοιπόν, ο εκείνος την αντιμετωπίζει ισότιμα. Είναι συνέταιρος και συνεργάτης του. Το άλλο του διανοητικό μισό, δηλαδή. Πώς ήταν η συνεργασία με τον Πέτρο Φιλιππίδη; Άψογη. Υποστηρικτικός, ευφυής και μοναδικός ηθοποιός. Ζητάω τη γνώμη του και έχουμε εξαιρετική συνεργασία.